آیا نصب در و پنجره UPVCباعث افزایش ارزش ملک شما میشود؟

  • نویسنده: مدیر سایت
  • تاریخ انتشار: 1403/02/22 - 14:54
  • تعداد بازدید: 91
آیا نصب در و پنجره UPVCباعث افزایش ارزش ملک شما میشود؟

در جواب باید گفت بله!

وقتی قصد فروش ملک خود را دارید اگر هنوز ملک دارای پنجره های قدیمی و تکجداره باشد این موضوع روی  قیمت ملک شما تاثیرگذار است خریداران احتمالی موضوع تعویض این پنجره ها را در آینده و هزینه ای که برایشان خواهد داشت را در پیشنهاد قیمت برای ملک در نظر خواهند گرفت جدا از این که اکثر خریداران احتمالی از ملکی که نیاز به تعمیرات زیاد و اساسی داشته باشد استقبال نخواهند کرد حال آنکه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید UPVC به طور میانگین باعث افزایش ده درصدی قیمت ملک شما خواهد شد.

در ضمن با استفاده از شیشه های دوجداره شما همیشه خانه ای گرم و راحت خواهید داشت و هیچ بخشی از خانه سرد نمیماند و از آنجا که شیشه های دوجداره و پنجره های UPVC عایق گرما هستند محیط خانه برای طولانی مدت بدون نیاز به افزایش دمای سیستم گرمایشی از دمای مناسب برخوردار خواهد بود و در نتیجه آن مبلغ قابل پرداخت برای قبوض کاهش پیدا میکند.

جدا از آن با استفاده از شیشه های دو و سه جداره شما همیشه در محیط خانه از آرامش و سکوت برخوردار خواهید بود و از صداهای آزاردهنده محیط بیرون در امان خواهید بود. جدا از آن با صرفه جویی در هزینه های پرداختی برای قبوض مختلف شما این امکان را خواهید داشت تا این مبالغ را صرف مواردی کنید که به آن علاقه دارید.