10دلیل برای انتخاب در و پنجره UPVC

  • نویسنده: مدیر سایت
  • تاریخ انتشار: 1403/02/21 - 18:20
  • تعداد بازدید: 108
10دلیل برای انتخاب در و پنجره UPVC
  1. امنیت بیشتر: درب و پنجره های قدیمی با شیشه های تکجداره به راحتی شکسته و قابل نفوذ میباشد در حالیکه درب و پنجره های UPVC  با شیشه های دو جدای و سه جداره دارای امنیت بسیار بالاتریست و به راحتی خمیده و شکسته و در نتیجه ی آن قابل نفوذ نمیباشد.
  2. مقرون به صرفه بودن: برخلاف ظاهر گران درب و پنجره های UPVC  میتوان گفت بخاطر عمر طولانی این جنس درب و پنجره نسبت به دیگر پنجره ها به صرفه تر است جدا از اینکه با توجه به صرفه جویی حاصل از استفاده از این پنجره ها در انرژی مصرفی در خانه از نظر گرمایش و .... هزینه ای که برای نصب این جنس درب و پنجره میشود در طولانی مدت به خوبی جبران میشود.
  3. مقاومت بالا: باران و ضربه و تغییرات دما از آفتاب شدید تا سرمای زیاد هیچ تاثیری روی درب وپنجره های UPVC  ندارد.
  4. نگهداری آسان: از مزایای دیگر درب و پنجره UPVC  این است که به رسیدگی خاصی بعد از نصب نیاز ندارند و با یک گردگیری با پارچه آغشته به صابون مثل روز اول نو و تازه میشوند.
  5. تطابق با هرگونه معماری: مدل های مختلفی برای درب و پنجره های UPVC قابل اجراست که در نتیجه آن این امکان را فراهم میکند که کاملا مطابق با ملک شما طراحی و ساخته و اجرا شود.
  6. تنوع رنگ: انتقادی قبل تر به درب و پنجره های UPVC  وارد بود که فقط شامل رنگ سفید میشود و هیچگونه تنوع رنگی ندارد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما این امکان را دارید که درب و پنجره مورد نظر خود را در رنگهای مختلف سفارش دهید.
  7. عایق گرما: پنجره های قدیمی با شیشه تکجداره  باعث اتلاف بیشتر از بیست درصد گرمایش خانه میشود که با نصب درب و پنجره UPVC  و شیشه های دوجداره این اتلاف انرژی به حداقل میرسد و شما میتوانید ار فضای گرم خانه خود لذت ببرید.
  8. محافظت از محیط زیست و قابلیت بازیافت: با توجه به اینکه همه ما این روزها باید برای حفظ محیط زیست ردپای کربن کمتری به جای بگذاریم که در نتیجه آن موظف به صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم، استفاده از درب و پنجره های UPVC  در این زمینه موثر است زیرا گرما را به مدت بیشتر نگه داشته و همچنین بخاطر عایق بودن زمان کمتری برای گرم کردن محیط لازم است و البته در نتیجه آن هزینه قبض های پرداختی نیز کمتر میشود و این یک موقعیت برد-برد خواهد بود همچنین برخلاف دیگر درب و پنجره ها، درب و پنجره های UPVC  قابلیت بازیافت را تا حدود ده بار دارد .
  9. ضد اشتعال و حریق: دمای ذوب درب و پنجره های UPVC  بالای 150درجه سلسیوس است و حتی اگر دما به نقطه ذوب برسد درب و پنجره UPVC  به هیچ عنوان گاز سمی از خود منتشر نمیکنند.
  10. مانع عبور صدا: همه ما به دنبال آرمش سکوت در محیط خانه هستیم به دور از سر و صداهای مختلف بیرون شامل اتومبیل ها و صدای هواپیماها و... که با استفاده از درب و پنجره های UPVC  این امکان برای ما فراهم خواهد شد.